Jak oszczędzać papier w biurze?

Czy wiesz, że w standardowym biurze zużywa się nawet 400 kartek papieru dziennie? Te dane sugerują, aby oszczędzać papier i to nie tylko w celu generowania oszczędności finansowych, ale również po to, aby chronić środowisko. Wyobraź sobie, jak dużo drzew musi być ścinanych po to, żebyś Ty mógł sporządzać zawodowe dokumenty. Na szczęście istnieją sposoby na to, aby zużywać znacznie mniej papierowych kartek.

Dokumenty w formie elektronicznej

Po prostu, jeśli nie musisz, nie drukuj. Dzisiaj wielu Twoich klientów i partnerów biznesowych na pewno doceni fakt korzystania z poczty elektronicznej i takich też dokumentów. Wystarczy elektroniczny podpis, którego wygenerowanie nie jest żadnym problemem. Koniec z drukowaniem i niszczeniem papieru, koniec z koniecznością archiwizacji. Generując pisma elektroniczne, szybko przekonasz się, jak Twoja praca może być szybsza, łatwiejsza i znacznie tańsza. To istotne, biorąc pod uwagę generowanie kosztów prowadzonego biznesu.

Korzystaj z urządzeń eko

Jeśli musisz wydrukować pismo, rób to na biurowych urządzeniach wielofunkcyjnych marki HP. Możesz wykorzystać ekologiczny papier pochodzący z recyklingu i ekologicznego tuszu. Co więcej, te nowoczesne drukarki mają opcję ustawień mniejszego zużycia tuszu, dzięki czemu inwestycja w tego rodzaju element prowadzenia biura będzie znacznie niższa. Zawsze możesz też korzystać z tańszych zamienników, a najlepszym wyborem będzie drukarka laserowa.